XXIX Olimpíada Matemàtica de la província de Castelló (4/05/2018)

Comparte en: Facebook Twitter

Aquest dissabte 28 d’Abril, s’ha celebrat a l'IES Honori Garcia de La Vall d’Uixó, la XXIX Olimpíada Matemàtica de la província de Castelló.

Hi ha tres nivells de participació: 3r Cicle de Primària, 1r Cicle d’ESO i 2n Cicle d’ESO. Es classifiquen 8 alumnes de cada cicle per a passar a la Fase Autonòmica.

ENHORABONA a l’alumne Andreu Beltran Miralles de 2n ESO de l’IES La Plana que s’ha classificat, en 4t lloc, per a participar en la Fase Autonòmica, que se celebrarà els dies 26 i 27 de Maig de 2018 a Viver (Castelló).

La resta d’alumnat participant del nostre institut, també ha quedat en bon lloc, i ha mostrat molt d’interés i entusiasme en la realització de les proves. En especial cal destacar la classificació en 1r Cicle d'ESO: Carlos Sergio Albalate Gil (9é lloc), que ha quedat suplent.

ENHORABONA A TOTS!