Instruccions per a la docència a distància

Comparte en: Facebook Twitter

CLASSES A DISTÀNCIA

Com ja és sabut, a partir del dilluns 23 de Març, els alumnes rebran les classes a distància.
Per açò s’utilitzaran les plataformes:

Aules. Per a la comunicació alumne/professor, impartir las classes, fixar las tasques setmanals a realitzar en casa, entrega de treballs, etc.

Web Familia. Per a la comunicació entre les famílies i el professorat. (Si alguna família encara no té accés pot sol·licitarlo contactant a través de la web)

Des del Servei d’Assistència Informàtica (SAI) de Conselleria ens informen que en breu estaran operatives les aules virtuals.

En la zona IES d’esta mateixa pàgina web teniu informació de cóm accedir a estes dues plataformes.

Recordeu que per a entrar en la zona IES heu d’introduir el vostre DNI amb la lletra (el DNI pot ser tant el dels pares com el de l’alumne).

També es pot accedir introduint el NIA de l’alumne. El NIA el podeu trobar al carnet de l’alumne o en qualsevol document oficial expedit pel centre, notes, certificats, matrícula, etc.